גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
כניסת לקוחות
הנהלת חשבונות באנגלית

הנהלת חשבונות באנגלית

מי זקוק להנהלת חשבונות באנגלית?

חברות העובדות בסביבת עבודה בינלאומית, חברות שהן חברות בנות של חברות מחו"ל המדווחות לחו"ל ונדרשות להציג את ספריהן לחברת האם, חברות המעוניינות לבנות את עצמן לקראת רכישה על ידי חברה מחו"ל, חברות שיש להן חברות בת בחו"ל ומעוניינות לנהל את ספריהן מישראל, הן חברות המתאימות להנהלת חשבונות באנגלית.

הנהלת חשבונות באנגלית

איך זה עובד?

במשרדינו תוכנת הנהלת חשבונות בשפה האנגלית המאושרת על ידי שלטונות המס בישראל. כמו כן, לרשותינו צוות עובדים הדוברים אנגלית, מנוסים בתחום הדיווחים הבינלאומיים, המבצעים את הנהלת החשבונות באנגלית. המערכת היא מערכת רב מטבעית המתרגמת את התנועות משקלים למט"ח וממט"ח לשקלים, כך שניתן לקבל דיווחים של הנהלת חשבונות לפי מטבע הפעילות הקובע של החברה.

האם הנהלת חשבונות באנגלית חייבת להיות מבוצעת בחו"ל?

הנהלת החשבונות מתבצעת במשרדינו על השרת של המשרד. ניתן לקבל שירות דרך מיחשוב ענן שבו מתקבלת גישה מאובטחת להנהלת החשבונות של החברה מכל מקום בעולם.

אילו דוחות ניתן לקבל?

הנהלת החשבונות באנגלית היא הנהלת חשבונות מלאה לכל דבר. ניתן לקבל דוחות מאזן בוחן, כרטסת של לקוחות, ספקים, הכנסות, הוצאות, וכל דוחות הנהלת החשבונות האפשריים. את הדוחות ניתן לקבל בקובצי אקסל או PDF .

מה היתרונות של הנהלת חשבונות באנגלית?

חברות שהן בנות של חברות בחו"ל - חברות אלו נדרשות לדווח ולהעביר נתונים לחברת האם ברמה יום יומית, שבועית, חודשית, רבעונית ושנתית. כאשר החשבונות מנוהלים באנגלית, הדיווחים נשלחים ישירות מהתוכנה בלי צורך לתרגם ולהמיר אותם לדוחות אחרים. כמו  כן, הנהלת חברת האם יכולה תמיד לבדוק ולבקר בקלות את נתוני חברת הבת.

בדיקה לקראת רכישה - בבדיקה לקראת רכישה של החברה, מגיעים נציגים מחו"ל אשר דורשים לקבל נתונים חשבונאיים. כאשר זה מתבצע בשפה האנגלית, קל יותר לספק את הנתונים ומתקבלת הרגשה טובה שהחברה עובדת בסטנדרטים בינלאומיים. עבודה זו מקנה לחברה יתרון בעבודה בסביבה בינלאומית ונותנת בטחון ונגישות לבעליה בחו"ל.

למידע נוסף וייעוץ לגבי השירות חייגו למספר: 04-8426899