גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
כניסת לקוחות
ירון בן עוז משרד רואי חשבון - סניף הרצליה

ירון בן עוז משרד רואי חשבון - סניף הרצליה

משרדינו משרת עסקים בכל גודל, סטארט-אפים, חברות הייטק ועוד, בהתאם לתקנות ולרגולציות הישראליות והבינלאומיות, גם בשפה האנגלית. עובדי המשרד מתמחים בנהלי החשבונאות הבינלאומיים, בקיאים במונחי החשבונאות באנגלית כך שמבצעים על הצד הטוב ביותר גם עבודות מורכבות כמו הפקת דו"חות כספיים לגורמים בחו"ל, בין אם אלה אחראי כספים בחברות בחו"ל, משקיעים זרים או רשויות בחו"ל אם זוהי חברה בינלאומית. בין השירותים הניתנים על ידינו ניתן למנות שירותי חשבות והנהלת חשבונות, הצהרות הון, משכורות, דוחות כספיים ואישיים, דוחות למס הכנסה, יעוץ מס ויצוג בפני רשויות המס.

שירותי המשרד ומיקומו בהרצליה

ייצוג של לקוחות בפני רשויות המס מקלות עליהם ונותנות להם ביטחון שהם מיוצגים על ידי בעלי מקצוע מומחים בתחום ומנוסים בכל הקשור לעבודה מול הרשויות. המשרד מלווה גם עסקים הנמצאים בתחילת דרכם. במיוחד עבור עסקים בתחילת הדרך התנהלות פיננסית ועסקית נכונה היא קריטית, כולל בדיקת הכדאיות הכלכלית ווידוא שאכן הקמת העסק תביא לרווחיות ולצמיחה של העסק. אנו מלווים לקוחות הנמצאים בתחילת דרכם, מספקים להם שירותים כמו הוצאת דו"חות ותכנון צעדיהם בהמשך.

אמנם סניפנו בהרצליה הוא צעיר (הוקם ב- 2018), אך המשרד התחיל את דרכו בסניף הראשי שנמצא בצ'ק פוסט בחיפה והוקם ב- 1995, כך שלמשרד וותק, ניסיון והצלחה שהביאו לצמיחה ולפתיחת סניף נוסף. סניף מרכז שלנו נמצא בהרצליה פיתוח, רח' המנופים 10, בתוך מתחם "מיינדספייס". המיקום בהרצליה פיתוח, בלב ליבה של תעשיית ההיי טק הפורחת בארץ, הינו חלק מייעוד משרדינו באזור המרכז, המתמחה בחברות הייטק בינלאומיות. המיקום, שנמצא בתוך מתחם עבודה, מהווה שינוי בתפיסת הניהול של משרד רואי חשבון מסורתי ומזוהה עם סביבת העבודה המודרנית וההיטקיסטית במתחמי עבודה משותפים. המשרד הוקם במטרה לספק שירות מעולה ונגיש לכל החברות שנמצאות באזור ולכן הוקם באופן בו יוכל להתערות ולהפוך חלק בלתי נפרד ולספק שירותי חשבונאות וראיית חשבון בנוחיות מירבית לכלל הלקוחות.

המשרד בהרצליה, המונה כיום 9 עובדים/ות, מתמחה במיוחד ביזמים מתחילים, חברות היי-טק וסטארט אפים בכל התחומים ומלווה יזמים וחברות הייטק, בשיטת מיקור חוץ. מניסיוננו הרב, שיטת העברת כל עבודת החשבות והנהלת החשבונות לידיה של חברה חיצונית תורמת רבות לעסק בכל סדר גודל. התפנות בעלי העסק למטלות ותחומים אחרים והפניות של עובדים בתחום הפיננסי לעבודות מורכבות יותר רק מקלה וגורמת לעבודה ממוקדת, עליה ברווחיות וצמיחה.

דרכי הגעה

ההגעה אל משרדינו יכולה להיות ברכבת לתחנת הרצליה ומשם ב"שאתל" חינמי להרצליה פיתוח, כך שאנו משרתים לא רק את המחפשים רואה חשבון בהרצליה אלא בכל אזור המרכז, החל מתל אביב וגוש דן ועד אזור השרון: כפר סבא, רעננה, נתניה ועוד. ניתן להגיע ברכב פרטי ולחנות בחניון בתשלום של הבניין (ראו גם דרכי הגעה ושעות פתיחה).

נשמח לארח אתכם במשרדינו במתחם "מיינדספייס", באווירה חברית ומודרנית לפגישת התרשמות, אפיון והצעת מחיר ללא שום התחייבות מצדכם. ניתן לפנות אלינו בטלפון  048426899 או במייל.