גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
כניסת לקוחות
ירון בן עוז משרד רואי חשבון בחיפה

ירון בן עוז משרד רואי חשבון בחיפה

משרד רואה חשבון ירון בן עוז הוקם בחיפה בשנת 1995 והוא ממוקם בצ'ק פוסט בצמוד לקניון לב המפרץ וכביש חיפה קריות. עובדי המשרד מתמחים בתת תחומים שונים בתוך עולם החשבונאות כמו ראיית חשבון, הנהלת חשבונות, חשבות שכר, יעוץ מס ועוד. כל עובדי המשרד הם בעלי הכשרה מתאימה, ניסיון רב וידע בתחומי התמחותם.

ירון בן עוז - משרד רואי חשבון בחיפה והקריות

שירותי המשרד

אנו מספקים מגוון שירותים ברמה הגבוהה ביותר מתוך תודעת שירות גבוהה והבנת צרכי הלקוח. על פי גישתנו, רואה חשבון צריך להציע את מירב השירותים בתחום החשבונאי והפיננסי תחת קורת גג אחת. זאת על מנת לחסוך ללקוח התרוצצות בין מקומות וגורמים שונים. היכרות עם המשרד והעובדים שבו היא משמעותית ותורמת להתנהלות עסקית טובה יותר של הלקוח בנוסף לתחושתו הכללית.

משרדנו בחיפה נותן את כל שירותי ראיית חשבון והשירותים הנלווים כ "One stop shop".  ביניהם ניתן למנות:

ביקורת דוחות כספיים אחת לתקופה על פי צרכי החברה - ביקורת דו"חות כספיים ומעקב הם קריטיים להתנהלות כספית נכונה והם כוללים דוחות אישיים, שירותי חשבות, הצהרות הון, יעוץ מס ועוד.

בנוסף, משרדנו מתמחה בייצוג הלקוח בפני שלטונות המס כך שיחוש ביטחון רב וידיעה שהוא עשה את המוטל עליו במסגרת החוק ושיקבל ייצוג הולם של בעלי מקצוע מומחים בתחומם.

עבודות כלכליות - במסגרתן אנו בודקים את כדאיותם ורווחיותם של צעדים כאלה ואחרים שמתכננות חברות, מסייעים בתמחור ובהתנהלות כלכלית שתביא לרווחיות, הנהלת חשבונות, משכורות ועוד.

התמחות בעבודה מול חברות הייטק וסטארטאפים בינלאומיים

תחום ההתמחות שלנו הינו חברות סטארט אפ, חברות בינלאומיות ודיווחים בסטנדרטים בינלאומיים ובשפה האנגלית. כמו כן, אנו מתמחים בהכנת דוחות אישיים למס הכנסה לרבות דוחות של שכירים בעלי הכנסות גבוהות ובעלי הכנסות מחו"ל החייבות בדיווח בארץ.

חברות רבות באזור חיפה והצפון הן בעלות שוק בינלאומי, בעלות משקיעים זרים או מהוות חלק מחברת ענק בינלאומית. כמו בתחום המקצועי בו עוסקת החברה, גם בתחום הפיננסי נדרשת תקשורת קבועה עם הקולגות בחו"ל. בנוסף, נדרשות החברות להמציא דו"חות כספיים למשקיעים הזרים, בנקים בחו"ל או רשויות בחו"ל.

אנו בעלי ניסיון רב בהתנהלות פיננסית הנעשית כולה באנגלית, כולל הכרת כל המונחים והחוקים הבינלאומיים בתחום החשבונאות ואף מונחים משפטיים המסייעים לנו לספק שירותי ראיית חשבון בינלאומיים ברמה הטובה ביותר. משרדנו נמצא בהתפתחות והתרחבות מתמדת. המשרד החל את דרכו עם לקוחות מחיפה ומהקריות וכיום לקוחות המשרד הם גם מאזור הצפון וגם מאזור המרכז.

היכן ממוקם המשרד בחיפה?

סניף צפון בחיפה מונה כיום 15 עובדים/ות ומטפל בלקוחות מכל הארץ. מיקום המשרד בצ'ק פוסט – לב המפרץ המהווה ציר התנועה המרכזי של חיפה לאלו המגיעים מחיפה, מהקריות או מאזור יוקנעם. הנגישות למשרד הפכה נוחה במיוחד בשל השינויים וההרחבות שנעשו בכבישים באזור הצפון כמו סלילת כביש 6 לא רק עד יקנעם אלא גם צפונה, מה שמאפשר נגישות מירבית גם מאזור המרכז ויקנעם וגם מחלקו הצפוני של כביש 6.

סלילת כביש 22 (עוקף קריות) מקרבת משמעותית את כל אזור עכו, נהריה והקריות אל הצ'ק פוסט. אין ספק שהנגישות הגבוהה לכל אזור הצפון הפכה אותנו למשרד מבוקש לא רק בחיפה ואזור המפרץ אלא גם באזור הצפון כולו וגם דרומה מחיפה עד אזור המרכז.

בצמוד למשרד הוקמה תחנת אוטובוס "מרכזית המפרץ" שהיא התחנה האוטובוס המרכזית של חיפה וכן תחנת  הרכבת "לב המפרץ" אליה מגיעות רכבות ממרכז הארץ ומצפון הארץ, כך שניתן להגיע אלינו בתחבורה ציבורית בקלות מכל מקום (ראו דרכי הגעה מפורטים)

ניתן לפנות אלינו בטלפון  048426899 או במייל.

לנוחיות לקוחותינו ועקב הביקוש הרב מאזור המרכז הוקם ב- 2018 סניף מרכז בהרצליה פיתוח.